Technika

PRAGA V3S

Spotřeba je 30 l nafty na 100 km, nádrž má objem 120 l. Brodivost je 80 cm. Akumulátory jsou dva (12 V, 125 Ah), novější stroje byly vybaveny zásuvkou pro pomocné napájení spouštěče. Užitečná hmotnost vozu je 5 t na zpevněném povrchu a 3 t v terénu. Vůz disponuje hlavní a přídavnou převodovkou. V hlavní převodovce jsou k dispozici čtyři stupně pro jízdu vpřed, jeden stupeň pro jízdu vzad. Přídavná převodovka je dvoustupňová (silniční převod a redukovaný převod pro terén). Převodovka není synchronizována, řazení je nutno provádět s dvojitým vyšlápnutím spojky při vzestupném řazení a při sestupném nutno užít ještě meziplynu. Vedle sedačky řidiče se zapíná terénní redukce, přední náhon a naviják. Uzávěrky jsou ovládány mechanicky táhlem.
Motor je řadový, vzduchem chlazený šestiválec Tatra 912-1 o objemu 7412 cm3 s přímým vstřikem paliva, ventilový rozvod OHV, výkon 98 koní při 2 000 otáčkách za minutu.

 

TATRA T148 CAS 32

Jedná se o speciální nákladní automobil vyrobený v roce 1978 jako práškový automobil a v roce 2000 probehla přestavba na automobil s cisternou s obsahem 8000 litrů vody, ve výbavě vozidla je 360 litrů pěnidla a označení je CAS 32/8000/360-S3R. Dále je vozidlo vybaveno vysokotlakem s vysokotlakou hadicí v délce 60 metrů,třemi dýchacími přístroji PLUTO, osádku tvoří 3 hasiči.Vozidlo je ještě vybaveno elektrocentrálou o výkonu 6,5 KW

 

 

PTS-10

PTS je pásový obojživelný transportér (samohybný přepravní prostředek) určený pro přepravu osob (72 osob), materiálu a některé techniky. Maximální zatížení transportéru na pevnině je 5000 kg a maximální zatížení ve vodě je 10000 kg. Osádku tvoří 2 osoby. Na silnici se transportér pohybuje rychlostí 42 km/h, přičemž průměrná rychlost na polních cestě se pohybuje v rozmezí 25 - 27 km/h. Rychlost plavby vpřed je 11,5 km/h a rychlost plavby vzad je nejnižší, a to 3 - 5 km/h

 

Odsávač kouře VTA 60

Souprava je složena z přívěsu, přenosného odsávače kouře, vzduchového potrubí a příslušenství. VTA 60 je přívěsný odsávač kouře a jeho agregát slouží k odsávání zplodin ze zakouřených prostor. Zplodiny jsou odváděny kouřovým potrubím. Odsávačem kouře lze provést i kombinovanou metodu, kdy se střídá odsávání kouře s přiváděním čerstvého vzduchu. Odsáváním kouře se zlepšuje protipožární zásah jednotky. Výkon odsávání kouře je až 600 m3/hod. při teplotě 20°C. Spotřebuje 6 litrů paliva na 1MH. Nejvyšší dovolená rychlost přívěsu je 80 km/hod.

 

 

Raft Gumotex Pulsar 450

Raft Gumotex Pulsar 450 je devítimístný nafukovací člun. Jeho konstrukce umožňuje plavbu po řekách různých obtížnostních stupních, a to od řeky klidné až po sjezd divokých horských řek s nejvyšší obtížností značenou WW5.Raft Raft je 450cm dlouhý a 210cm široký s ponorem 20cm. Konstrukci raftu tvoří obvodový válec, naf ukovací dno a příčné výstužné válce. Ve slepu mezi obvodovým válcem a dnem jsou vyseknuty otvory pro odtékání vody. Ho rní sedací část je opatřena protiskluzovou úpravou. Na vnější straně raftového válce se nacházejí čtyři rukojeti a kovové D-kroužky, které slouží, mimo jiné, k provlečení bezpečnos tního lana. Na dně raftu je sada úchytů pro nohy. K pohonu se používá delší kanoistická pádla.

 

Kalové čerpadlo Heron EMPH 80W

 

Elektrocentrála HERON EGM65 AVR 3E 6500W

 

Přenosná motorová stříkačka PS-12 tři kusy

 

Dýchací přetlakové přístroje PLUTO 5ks

 

Elektrocentrála HONDA 16kW

 

Hadicový vlek

 

Nafukovací vojenský stan

 

Plovoucí čerpadlo Honda

 

Motorová pila STIHL" 2 kusy

 

Motorová pila HUSQVARNA

 

Osvětlovací vlek s elektrocentrálou 3 KW

 

Vlek pro týlové zabezpečení